Emaitzak: 17

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (15)
Dichas investigaciones no sólo han generado un amplio campo de conocimientos teóricos en lo concerniente al desarrollo cognitivo y a la construcción del pensamiento, sino que han sido aplicadas al campo educativo. Ikerketa horiek, garapen kognitiboari eta pentsamenduaren eraikuntzari dagokienez ezaupide teorikoen eremu zabala sortzeaz gain, hezkuntzaren eremuan ere aplikatu dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Así pues, a partir de una canción se pueden trabajar diferentes aspectos cognitivos y emocionales que afectan al correcto desarrollo de la evolución integral del niño. Horrela, bada, haurraren garapen egokiari eragiten dioten alde kognitiboak eta emozionalak landu daitezke, kanta bat abiapuntu hartuta.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En esta unidad no se tratarán este tipo de enfermedades, puesto que a aquéllas que repercuten o afectan al desarrollo cognitivo, motor, afectivo o del lenguaje del niño, ya se les da un tratamiento específico en otros módulos. Unitate honetan ez ditugu gaixotasun mota horiek azalduko, haurraren garapen kognitibo, afektibo eta motorrari eta hizkuntzaren garapenari eragiten dioten gaixotasunak beste modulu batzuetan aztertu direlako.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Estas primeras interacciones sociales, que se establecerán en los primeros años, parecen ser muy influyentes y tener efectos a largo plazo en el desarrollo social, personal e incluso cognoscitivo. Badirudi hasierako urteetan ezartzen diren lehenengo gizarte-interakzio horiek eragin handikoak direla eta epe luzerako eragina dutela garapen sozialean, pertsonalean, bai eta baita kognitiboan ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La evolución del lenguaje, desde los gestos y la mímica al principio, está estrechamente relacionada con el desarrollo cognitivo y socioafectivo. Hizkuntzaren eboluzioa, hasierako keinuak eta mimika barne, zuzenean erlazionatzen da garapen kognitibo eta sozioafektiboarekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para que esto ocurra estos pequeños no se deben sentir en ningún momento rechazados, no se les puede etiquetar, el educador a través de la programación de adecuadas actividades lúdicas que sean accesibles a su grado de desarrollo cognitivo conseguirá una serie sistemática de éxitos que dará seguridad y confianza y hará al pequeño tomar conciencia de lo que es capaz. Hori gerta dadin, haur horiek ez dute inoiz beren burua baztertuta ikusi behar; ez dira etiketatu behar, eta hezitzaileak, haien garapen kognitiboari egokitutako jarduera ludikoak programatuz, arrakasta sistematikoak lortuko ditu, eta, hala, segurtasuna eta konfiantza emango die, eta zertarako diren gai erakutsi.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El desarrollo cognitivo en el niño se va construyendo a partir de la elaboración y reajuste de unos esquemas de conocimiento, que a su vez sirven de base para la adquisición de nuevos aprendizajes. Haurraren garapen kognitiboa ezagutza-eskema batzuk landuz eta berregokituz eraikitzen da, eta eskema horiek gauza berriak ikasteko oinarria ere ematen dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ello ha servido para que los educadores y maestros tengan una clara idea «de qué» puede aprender el niño gracias al momento evolutivo que está viviendo y evitar de este modo errores en la aportación de contenidos y estrategias no adecuadas a su desarrollo cogni-tivo. Horri esker, hezitzaileek eta irakasleek argi dute haurrak “zer” ikas dezakeen, haren une ebolutiboaren arabera, eta hutsegiteak saihets ditzakete, garapen kognitiboari egokitzen ez zaizkion edukiak eta estrategiak baztertuz.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hacia al final del segundo año, se produce un salto cualitativo en el desarrollo cognitivo del niño que le permitirá llegar a la función simbólica o de representación mental, si bien esta capacidad inicialmente se basa en un solo carácter. Bigarren urtearen amaiera aldera, jauzi kualitatiboa gertatzen da haurraren garapen kognitiboan, eta horri esker funtzio sinbolikora eta irudikapenezkora iritsiko da, gaitasun hori hasiera batean ezaugarri bakarrean oinarritzen bada ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El juguete sexista influencia el desarrollo cognitivo y el aprendizaje social Jostailu sexistak eragina dauka garapen kognitiboan eta ikaskuntza sozialean

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Elektrizitatea eta elektronika (2)
Por esta razón, el desarrollo cognitivo de las personas con problemas en la visión sigue un camino diferente al de las que pueden ver. Horregatik, ikusmenean arazoak dituzten pertsonen garapen kognitiboak beste bide batzuk egiten ditu, ikus dezaketen pertsonenarekin alderatuta.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La implantación de un SAAC en niñas y niños sordos no solo es necesaria para que puedan cumplir la función comunicativa sino también para su desarrollo cognitivo y social. Neskato eta mutiko gorrei KSHA bat ezartzea ez da soilik beharrezkoa komunikazio-funtzioa betetzeko, baita aipatutako haur horien garapen kognitibo eta sozialerako ere.

Materiala: Komunikazio alternatiboa